dilluns, 4 d’octubre del 2010

Bestieses.

Com odie els dies de pluja. Necessite eixir cada dia i respirar aire pur sobre les teulades. Inclús, anant més enllà, necessite sentir els primers rajos del sol enlluernant-me la cara. Sí, perquè des del dia en que vaig néixer ja vaig sentir la por que fa viure al carrer. Tinc un record borrós a la ment, no son imatges nítides... però puc recordar com corria pels carrers de Xàbia. Allí s’arribava a sentir la brisa de la mar que banya aquesta localitat. Eren dies alegres, sols em preocupava de jugar amb altres gats.

Però, els dies d’alegria acabaren quan ma mare ens va reunir a tots a l'ombra del garrofer, per advertir-nos del maltracte animal que habitava per molts racons del planeta. Era una sensació molt agradable sentir la mà d’un xiquet arrossegant-se sobre el meu llom, però a partir d’aquell dia, vaig tardar molt en tornar a fiar-me d’una persona. Recorde, malauradament, aquella impressió al sentir que les persones mataven animals per vestir-se amb ells. O, sinó recorde mal, que les persones torturaven i mataven lentament als bous tan sols per diversió. Sentir aquestes coses, entre altres, ens va posar els pèls de punta, literalment, i els ulls desorbitats. Admirava les persones pel seu comportament tan racional, però aquell dia el mite caigué directament a l'infern.

Dies després, per sort o per atzar, m’ acolliren unes persones meravelloses, les quals jo ara anomene: família.


10 comentaris:

  1. Uuuffff, per fiiii!!!!!. Des de que vares escriure el primer post que n'estic amb l'ordinador en marxa i sense separar-me d'ell, per poder ser el primer en llegir aquest segon. "He flipao en colorines", sincerament.

    Una crida ben forta contra els humans que proliferen qualsevol tipus de maltractament als animals. Des d'abans, més ara i fins sempre, vull sentir-me civilitzat com ells.

    ResponElimina
  2. Que ganes tenia de que publicares de nou.... no m'ha defraudat este capítol però, m'entristeix la vida que patixen alguns animals. Espere que la història d'esta gata tan guapa siga tan bona i feliç com es mereixen aquestes criatures. Gràcies per recordar-mos que no estem sols en aquest planeta i que hem d'aprendre a compartir-lo amb la resta d'animals. Molta sort i endavant!

    ResponElimina
  3. Bon post. Una temàtica de la que mai ve mal parlar. Enhorabona! Vas superante en cada entrada nova.

    Abraçada!

    ResponElimina
  4. La teua vida no és tan diferent de la vida dels humans: no estem tan civilitzats com ens pensem, estem exposats a la violència que per alguns racons del món ens envolta i també necessitem d´una família que ens acollisca.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Precisament fa poc li comentava a Mucipa, el matiex que vaig a dir-te. I es que de vegades els animals mostren molta més humanitat que algunes persones, que fan "animalades" terribles. Encara que no m'agrada utilitzar esta paraula (a la que se li atribuix la definició de fet irracional) per descriure les atrocitats que poden passar per algunes ments.
    Moltes voltes m'agradaria ser animal!
    Un beset molt gran!

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies Mucipa i Noe... Ja ho deia la cançó de Roberto Carlos...."yo quisiera ser civilizado como los animales"....

    ResponElimina
  7. La humana, la raça més perillosa des de que es coneix la seua existència.

    ResponElimina
  8. Continua xfaaaaa!!!! ja estic desesperada per llegir la continuació d'aquest relat............

    ResponElimina
  9. Continuuuua!!! Continuuua!!! Continuuua!!!

    ResponElimina