dijous, 21 d’octubre del 2010

Qué curiós!



Acabe de despertar. Crec que he dormit 17 hores, i si no fós per ma germana que m’ha despert a ritme de Satisfaction, dels Rolling Stones, encara seguiria dormint als peus del seu llit. Sí, no és d’extranyar, els gats solen dormir una mitja de 16 hores diàries. Aleshores 16 hores al dia, per 365 dies que té l’any, per 9 anys que diuen que tinc…. 52.560 hores dormides??? Mare meua! Quntes coses m’hauré perdut mentre dormia! Heu sentit mai l’expressió de “més curiós que un gat”? Doncs sí, es de veres. No hi ha res que m’apassione més que escorcollar fins el més minúscul raconet. Cada cosa em sembla més nova que la anterior. És una sensació que duguem dins tots els gats, ve de fàbrica. Ara bé, no em negareu que hi ha persones que els va eixa dita “al pelo”.

9 comentaris:

  1. Crec que aquesta és la millor foto que has posat fins ara, m'encanta! Bon post també. The Rolling Stones! Yeah!!

    ResponElimina
  2. Juanvi:

    La veritat és que ha quedat bé la foto! Gràcies :)
    Si, lo dels Rolling Stones també és un guinyo per a tú.

    Un abraç.

    ResponElimina
  3. La foto m'encanta i si que es veritat que els gats son molt curiosos, serà en les 8 hores restants que tenen al día,jajaja.
    Es curios, nosaltres (les persones) dormim 8hores, qui te sort, i treballem la resta i en els gats es just al contrari.
    VULL SER UN GAT!!

    ResponElimina
  4. I encara diuen: Quin gos! Tinc Gossera!
    Vaja vida avorrida......encara que pel que hi ha que fer..... val més dormir!
    Noe, jo també vull ser gat! encara que supose que tot dependrà de en quina casa vagis a caure. (de moment, em conforme amb ser "Gata") Miaaaauuuuu!!!

    ResponElimina
  5. Noe i PAG:

    Gràcies per lo de la foto, si que està guai, si!
    I que gust ser gat o gos, ara bé, sempre i quan caigues en bones mans, com diu PAG. A tots els gats no els deixen pujar als peus del llit...

    Un abraç i moltes gràcies per ser lectores tan fidels!

    ResponElimina
  6. Amés d'incivilitzada, crec que la raça humana és la més inútil del planeta. Fixeu-se bé que per poder viure tenim que treballar fermament, tributar a Hisenda, acatar normes, reglaments, lleis...portar una vida completament codificada i planificada; total perquè al final hi haja encara gent al mon passant fam, guerres per aconseguir el poder, enveges, menyspreus...i una sense fi d'injustícies...que quan bé les analitzes ens fan sentir "la raça bova del planeta". Mentre tant, races més espavilades...DORMEN PLÀCIDAMENT...i dominen els nostres sentits.

    Per la propera reencarnació em demane ser un gat en l'època dels faraons.

    ResponElimina
  7. Hui és el meu "cumple" i vull donar-te les gràcies per la felicitació privada tan emotiva que m'has enviat. Jo poraré, hhuuuuummmmmmmm.....

    ResponElimina
  8. FELICITATS DESCULAT!!!! que tingues un bon dia.

    ResponElimina